من و بابام

این وبلاگ کارمشترکی است از من و بابام که قراره خاطره های مشترکمون رو منتشر کنیم

این وبلاگ کارمشترکی است از من و بابام که قراره خاطره های مشترکمون رو منتشر کنیم

من و بابام

من محمد عرفان برفرازی هستم.اسم بابام ناصر آقاست و قراره با هم این وبلاگ رو اداره کنیم. من امسال یعنی سال 1392 دانش آموز کلاس چهارم هستم .ما می خواهیم خاطرات مشترکمون را با کمک هم در این وبلاگ منتشر کنیم ...فکر می کنم وبلاگ جذابی بشه ..امیدوارم

من و بابام در انتظار یک آدم برفی دیگر

يكشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۳۹ ق.ظ

یادش به خیر، چند سال پیش بود که برف خوبی آمد و من و بابام روی پشت بام منزل مان یک آدم برفی درست کردیم و بعد با آدم برفی عزیزمان کلی خاطره ساختیم.

حالا چند سالی گذشته و من وبابام هر زمستان منتظریم تا با آدم برفی عزیزمان دوباره ملاقات کنیم  و خاطراتمان را مرور کنیم. انتظارمان مقداری طولانی شده ولی همچنان با اشتیاق منتظریم ....

بابام میگه با بحران های زیست محیطی پیش رو، گرم شده کره زمین وکاهش بارندگی ها باید آدم برفی ها رو فقط در عکس ها یا نقاشی بچه ها ببینیم....اما من امیدوارم ....آدم برفی ها هم اونطرف دنیا منتظر ما نشستند ...من مطمئنم.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۰
محمد عرفان برفرازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی