من و بابام

این وبلاگ کارمشترکی است از من و بابام که قراره خاطره های مشترکمون رو منتشر کنیم

این وبلاگ کارمشترکی است از من و بابام که قراره خاطره های مشترکمون رو منتشر کنیم

من و بابام

من محمد عرفان برفرازی هستم.اسم بابام ناصر آقاست و قراره با هم این وبلاگ رو اداره کنیم. من امسال یعنی سال 1392 دانش آموز کلاس چهارم هستم .ما می خواهیم خاطرات مشترکمون را با کمک هم در این وبلاگ منتشر کنیم ...فکر می کنم وبلاگ جذابی بشه ..امیدوارم

من و بابام و بدل خودم در سفر حج

پنجشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۲۸ ب.ظ

بابام ومامانم دیروز از سفر حج عمره برگشتند....10 روزی نبودند...دلم براشون تنگ شده بود البته مطمئنم اونا بیشتر دلتنگ شدند چون هرجا رفتند با یه بچه ای عکس گرفتند...دیروز بابام با هیجان گفت عرفان بدل تو رو تو مکه پیدا کردیم بدو بیا نگاه کن....

شما انصاف بدین این کوچولوی مالزیایی کجاش شبیه منه...آخه؟!!!؟!؟!؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۷
محمد عرفان برفرازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی