من و بابام

این وبلاگ کارمشترکی است از من و بابام که قراره خاطره های مشترکمون رو منتشر کنیم

این وبلاگ کارمشترکی است از من و بابام که قراره خاطره های مشترکمون رو منتشر کنیم

من و بابام

من محمد عرفان برفرازی هستم.اسم بابام ناصر آقاست و قراره با هم این وبلاگ رو اداره کنیم. من امسال یعنی سال 1392 دانش آموز کلاس چهارم هستم .ما می خواهیم خاطرات مشترکمون را با کمک هم در این وبلاگ منتشر کنیم ...فکر می کنم وبلاگ جذابی بشه ..امیدوارم

بابام و باباش و بابا بزرگش بدون من

پنجشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۲۸ ب.ظ

سلام ، خیلی وقته نشد سری به وبلاگم بزنم . درگیر امتحانات بودم، می دونید که درس های کلاس چهارم دبستان خیلی سخته ...خیلی....به هر حال امتحانات هم تموم شد و ما وارد تعطیلات چهارماه شدیم .البته بابام میگه زمان اونا سه ماه تعطیلی داشتن ولی حالا تعطیلات زیاد شده !!! برای ما که خوبه ...من که به نوبه خودم اگه 5 ماه تعطیلی هم بشه موافقم.

بگذریم امروز می خوام یک عکس قدیمی رو  وبلاگ بزارم .این عکس  سال 1355 در  زیارتگاهی در میامی گرفته شده .این میامی نزدیک مشهده با اون میامی که تو آمریکاست اشتباه نشه .

توی این عکس بابام وباباش و بابا بزرگش مقابل زیارتگاه عکس گرفتند.از نظر من این یک عکس تاریخیه .خیلی حس خوبی داره ...یادم باشه من وبابام وبابا بزرگم هم یک عکس اینطوری بگیریم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۷
محمد عرفان برفرازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی