من و بابام

این وبلاگ کارمشترکی است از من و بابام که قراره خاطره های مشترکمون رو منتشر کنیم

این وبلاگ کارمشترکی است از من و بابام که قراره خاطره های مشترکمون رو منتشر کنیم

من و بابام

من محمد عرفان برفرازی هستم.اسم بابام ناصر آقاست و قراره با هم این وبلاگ رو اداره کنیم. من امسال یعنی سال 1392 دانش آموز کلاس چهارم هستم .ما می خواهیم خاطرات مشترکمون را با کمک هم در این وبلاگ منتشر کنیم ...فکر می کنم وبلاگ جذابی بشه ..امیدوارم

من و بابام در راهپیمایی 22 بهمن

پنجشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۳۰ ب.ظ

روز چهارشنبه 22 بهمن ماه برای دومین باری بود که همراه با بابام رفتیم راهپیمایی 22 بهمن....چه جمعیتی بود ...جالب بود ..توی بعضی از تبلیغات نوشته بود راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ... من تازه اونجا متوجه شدم باشکوه یعنی چی... خیلی برام جالب بود ...من هم جزءای از اون جمعیت با شکوه شده بودم و احساس غرور می کردم...راستی بگم ... ما از طرف دانشگاه بابام رفیتم راهپیمایی... ولی از مدارس هم خیلی از بچه ها اومده بودن..شاید سال های دیگه هم من از طرف مدرسه  همراه با بقیه بچه ها بیایم راهپیمایی...

ضمنا بگم که وقتی توی جمعیت بودم احساس می کردم تصاویری که از زمان انقلاب توی تلویزیون نمایش داده می شد برایم زنده شده ..حس عجیبی بود واقعا..

بابام توی این تصویر نیست چون داشت ازم عکس می گرفت... زمان انقلاب بابای من 7 ساله بوده و خاطرات کمی از اون موقع به خاطر داره ...یادم باشه سر فرصت خاطراتش رو از اون زمان ازش بپرسم...شاید برای شما هم تعریف کردم....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۷
محمد عرفان برفرازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی