من و بابام

این وبلاگ کارمشترکی است از من و بابام که قراره خاطره های مشترکمون رو منتشر کنیم

این وبلاگ کارمشترکی است از من و بابام که قراره خاطره های مشترکمون رو منتشر کنیم

من و بابام

من محمد عرفان برفرازی هستم.اسم بابام ناصر آقاست و قراره با هم این وبلاگ رو اداره کنیم. من امسال یعنی سال 1392 دانش آموز کلاس چهارم هستم .ما می خواهیم خاطرات مشترکمون را با کمک هم در این وبلاگ منتشر کنیم ...فکر می کنم وبلاگ جذابی بشه ..امیدوارم

من و بابام ، شهر رویایی پدیده ، 20 سال قبل و بعد

پنجشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۲۷ ب.ظ

این اولین مطلبیه که در سال جدید آماده کردم...دوباره سال جدید را تبریک می گم ...امروز ما رفتیم شهر رویایی پدیده ...پارسال تعطیلات هم رفتیم و چند تا عکس انداختیم ...اما امسال خیلی جالب بود، رفتیم مرکز خرید پدیده ...

البته خریدی نکردیم، بقیه مردم هم بیشتر نگاه می کردن تا اینکه خرید بکنن ...ولی به هرحال دیدنی بود ...من که بی صبرانه منتظرم بخش های دیگه این شهر رویایی افتتاح بشه ...بابام آدم خاطره بازیه ..گفت بیا مقابل ورودی شهر پدیده عکس بندازیم ....20 سال دیگه اگه زنده بودیم این عکس ها رو نیگا کنیم و کلی حال کنیم ...بگیم نیگا کن پدیده چی بوده!!! حالا چی شده ...

راستی بیست سال دیگه پدیده هنوز یک شهر رویایی هست یا نه؟؟؟؟

7 فروردین 1393


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۷
محمد عرفان برفرازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی