من و بابام

این وبلاگ کارمشترکی است از من و بابام که قراره خاطره های مشترکمون رو منتشر کنیم

این وبلاگ کارمشترکی است از من و بابام که قراره خاطره های مشترکمون رو منتشر کنیم

من و بابام

من محمد عرفان برفرازی هستم.اسم بابام ناصر آقاست و قراره با هم این وبلاگ رو اداره کنیم. من امسال یعنی سال 1392 دانش آموز کلاس چهارم هستم .ما می خواهیم خاطرات مشترکمون را با کمک هم در این وبلاگ منتشر کنیم ...فکر می کنم وبلاگ جذابی بشه ..امیدوارم

بابام با همکلاسی ها در دهه 60

سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱ ب.ظ


چند روز پیش داشتیم با بابام آلبوم عکس های قدیمی رو می دیدیم که رسیدیم به این عکس....بابام میگه بهترین خاطرات دوران تحصیلش مربوط به دوره راهنمای میشه ...کلی هم خاطره داره که قراره یه روز برام تعریف کنه ...فعلا این عکس رو داشته باشید تا برسیم به خاطرات بابام...
یادداشت بابام رو هم بخونین...

" این عکس احتمالا باید در سال 63- 64 گرفته شده باشد. کلاس سوم راهنمایی مدرسه پاسداران اسلام .. برخی اسامی را یه یاد دارم
از بالا سمت راست حمید آبادی تپل و مهربان، اقبالی بچه درس خوان و نخبه فکر کنم الان باید دکتر شده باشه....،خودم که کاش بی کلاه عکس انداخته بودم ،افشار بی ریا وصادق، ابراهیمی مظلوم که بعد از 2 دهه با هم در دانشگاه همکار شدیم ، اعلمی با جثه کوچولو اما فوتبالیست خوب ،اسکندی خلاق و مخترع که بعدا شنیدم توی صدا وسیمای خراسان در قسمت انیمیشن مشغوله، حسن ایزدی فعال و بلند پرواز که احتمالا باید دکتر داروساز باشه الان  و دوستی که اسمش را به خاطر ندارم ولی بسیار طناز بود  "

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۹
محمد عرفان برفرازی

نظرات  (۳)

ای کاش زمانه صفات زیبای کودکی و نوجوانی رو تغییر نده
مثل همیشه انتخاب و تلفیق عکس هدر هنرمدانه
پاسخ:
سپاس، لطف دارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی