من و بابام

این وبلاگ کارمشترکی است از من و بابام که قراره خاطره های مشترکمون رو منتشر کنیم

این وبلاگ کارمشترکی است از من و بابام که قراره خاطره های مشترکمون رو منتشر کنیم

من و بابام

من محمد عرفان برفرازی هستم.اسم بابام ناصر آقاست و قراره با هم این وبلاگ رو اداره کنیم. من امسال یعنی سال 1392 دانش آموز کلاس چهارم هستم .ما می خواهیم خاطرات مشترکمون را با کمک هم در این وبلاگ منتشر کنیم ...فکر می کنم وبلاگ جذابی بشه ..امیدوارم

یادی از معلم خوبم خانم رندیان عزیز

پنجشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۲۹ ب.ظ

امروز یاد خانم  رندیان معلم کلاس چهارم افتادم ...چه خاطرات خوبی با ایشون داشتیم .. فکر می کنم خاطرات مشترک من و دوستام از کلاس چهارم خاطرات خوبیه.... یادم باشه عکس بابام با همکلاسی ها و معلم شون رو تو دوره دبستان براتون رو وبلاگ بزارم

راستی فکر کنم لازم نباشه بگم من تو عکس کدوم یکی هستم ...خیلی تابلوست...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۷
محمد عرفان برفرازی

نظرات  (۲)

آقا محمدعرفان! آقا ناصر....سال های سال بیاد وُ شما خاطره خوب داشته باشین وُِ خاطره بازی کنین وُ بنویسین
پاسخ:
سپاس از شما دوست ارجمند....
سلام شاید باورتون نشه ولی خانم رندیان الان تو مدرسه علامه دوره دوم دخترانه ابتدایی درس میدن من یگانه انتظاری شاگرد الان ایشون هستم از کلاس چهارم سه چهره ایشون رو که تو عکس دیدم فهمیدم معلم الان خود منه.
پاسخ:
سلام بر شما.ایشان معلم بسیار دلسوز  وخوبی هستند .من که همیشه قدردان خانم رندیان خواهم بود. موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی