من و بابام

این وبلاگ کارمشترکی است از من و بابام که قراره خاطره های مشترکمون رو منتشر کنیم

این وبلاگ کارمشترکی است از من و بابام که قراره خاطره های مشترکمون رو منتشر کنیم

من و بابام

من محمد عرفان برفرازی هستم.اسم بابام ناصر آقاست و قراره با هم این وبلاگ رو اداره کنیم. من امسال یعنی سال 1392 دانش آموز کلاس چهارم هستم .ما می خواهیم خاطرات مشترکمون را با کمک هم در این وبلاگ منتشر کنیم ...فکر می کنم وبلاگ جذابی بشه ..امیدوارم

وقتی بابام کوچک بود

دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۴۷ ب.ظ

دوست دارم اولین عکس که توی وبلاگم می زارم عکس کوچکی های بابام باشه ... این عکس قدیمی ترین عکس بابامه ....خیلی جالبه ..اون زمان ها چه عکس هایی می گرفتند ...حالا عکس ها خیلی فرق کرده ...


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۵
محمد عرفان برفرازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی